Hardwarová ústředna AXFONE PBX AX2330

Hardwarová ústředna AXFONE PBX AX2330

Moderní hardwarová telefonní ústředna splňující veškeré požadavky na provoz malé nebo střední kanceláře s řadou nadstandardních funkcí.

Maximální počet klapek: 150
Maximální počet souběžných hovorů: 10
V ceně je prvotní konfigurace v rozsahu 3 hodin.

Technické údaje:

• CPU Intel Celeron 1,6GHz
• RAM 4GB
• HDD SATAII 250GB,
• 1x LAN port 10/100 Base-T Ethernet
• Zdroj 96W
• bezúdržbové rešení

Součásti systému:

Naše ústředna je založena na OpenSource řešení od Elastixu (Asterix), využijte v ní funkce pro správu klapek (předávání hovorů), přesměrování hovorů, nahrání uvítacích hlášek a mnohé další. Podporuje E-mail server, FAX server a Webmailového klienta.

• Hlasový automat – obsahuje funkce digitální recepční (IVR) a automatické spojovatelky
• Přesměrování při nedostupnosti, podmíněné, nepodmíněné a do záznamníku
• Čekací fronty – umožňuje definovat rozšířené podmínky pro volající
• Nastavení časových podmínek, např. při přesměrování dle pracovní doby
• Hlasová schránka s odesláním vzkazu do e-mailu
• Modul nahrávání hovorů, přístup přes web, ftp, ftps
• Monitor systémových prostředků
• Konfigurátor sítě
• Správa uživatelů, skupin a jejich oprávnění
• CDR report
• Kalendář integrovaný do ústředny
• Pro komunikaci s ext. aplikacemi lze použít rozhraní AMI nebo AJAM

VoIP PBX:

• podporované protokoly: SIP v2, IAX2, H.323,
• podporované kodeky: G.711 a-Law, G.711 μ-Law, G.729, G.722, G.723.1, G.726, GSM, iLBC
• Automatická spojovatelka
• Voicemail – hlasová schránka s posíláním vzkazu do mailu
• Flexibilní IVR systém konfigurovatelný pres WEBové rozhraní
• Extension Batch Tool – dávkové vytvárení poboček (klapek) importem z CSV souboru
• Modul nahrávání hovoru s web rozhraním pro vyhledání nahrávek
• Podpora videotelefonie
• Panel operátora. Monitorování činnosti ústredny přes grafické rozhraní a jednoduché presmerování a parkování hovoru způsobem “chytni a přetáhni“. Ústředna dovoluje zaparkovaný hovor vyzvednout na jakékoliv klapce. • Detailní CDR report s možností filtrování dle datumu, císla klapky, císla volaného, stavu hovoru. Export do CSV souboru
• Konferenční Centrum. Umožňuje nastavit dočasně plánované konference nebo statické konferenční místnosti pomocí webového rozhraní. Podpora následujících protokolu: SIP, IAX, H323, MGCP, SKINNY, atd.
• Billing report s možností filtrování dle datumu, čísla klapky, čísla volaného. Export do CSV souboru
• Report využití/zatížení volacích kanálu (SIP, H.323, IAX2, Local)
• Multiple Trunk support.
• Směrování odchozích/příchozích hovorů dle prefixu
• Zobrazení čísla volajícího
• Funkce „následuj mě“
• Vyzváněcí skupiny telefonu
• Směrování volání dle časových tarifů
• Podpora volacího oprávnění nastavením PINu
• DISA – pseudoprovolba
• Podpora Call back
• Hudba při čekání (lze uživatelsky změnit)
• Hudba při přepojení (lze uživatelsky změnit)