Proč si zřídit barevnou linku?
Barevné linky vám pomohou odlišit se od konkurence! Provoz linek nabízíme za takových podmínek, že služba, která byla dříve výsadou pouze velkých firem je nyní k dispozici opravdu každému! Vždyť například Bílé linky jsou k dispozici již s paušálem pouhých 199 Kč měsíčně a za příchozí volání nejenom nic neplatíte, ale ještě vám v případě volání vašeho zákazníka z pevné linky vyplatíme provizi 30 haléřů za každou minutu hovoru!
Jaké jsou základní typy barevných linek?
- Zelená linka – 800 Volání na Zelenou linku je odkudkoliv z ČR bezplatné, volající (Váš zákazník) nic neplatí, náklady hradí volaný (Vy, jako provozovatel linky)
- Modrá linka – 810, 844 U Modré linky jsou náklady rozděleny mezi volaného a volajícího
- Bílá linka – 840, 841, 842, 848 Při volání na Bílou linku veškeré náklady hradí volající. Cena za volání je stejná odkudkoliv z ČR a je obvykle zpoplatněna stejně jako při volání na pevnou linku dle tarifu volajícího
Jak dlouho trvá zřízení barevné linky?
Zřízení barevné linky může trvat i pouhé tři pracovní dny od objednání, ovšem pouze za předpokladu, že si vyberete z některého z čísel, které máme již přiděleno do našeho rozsahu. Chcete-li si vybrat číslo přesně podle Vašich představ, jsou k dispozici stovky tisíc volných čísel, zřízení pak trvá přibližně 8 týdnů. Pro seznam volných linek s okamžitým zřízením nás prosím kontaktujte. (Informujte se skutečném stavu, některá čísla už mohou být rezervovaná) Seznam volných linek se zřízením do osmi týdnů z nepřiděleného rozsahu je k dispozici ve vyhledávací databázi ČTÚ. Do vyhledávacího pole zadejte číslo o jaké máte zájem, nebude-li nalezeno, je volné. Chcete-li pomoci s vyhledáním vhodného čísla, kontaktujte nás.
Příklady použití – základní charakteristika
Zelená, Modrá, nebo Bílá linka jsou ideální prostředky pro zvýšení zájmu o vaše produkty nebo služby. Barevné linky jsou snadno dostupné, pomůžeme vám jak s jejich správou tak také s jejich nastavením, ať už se bude jednat o velké call-centrum, nebo třeba jen přesměrování na mobilní telefon. Veškeré dotazy rádi zodpovíme, prosím využijte náš kontaktní formulář – zde.
Příklady z praxe našich zákazníků:
Zelená linka – síť lékáren – Zelená linka byla zvolena řetězcem s farmaceutickým zbožím. Linka je využívána klienty při dotazech na produkty a služby. Číslo je uvedeno na webových stránkách, v propagačních materiálech, ale třeba také na účtence – dokladu o nákupu. Zelená linka je směrována na call centrum, kde jsou hovory obsluhovány.
Modrá linka – Linka pro klienty banky – linka slouží k řešení nastavení služeb pro stávající klienty, náklady jsou sdíleny mezi volaným a volajícím. Číslo je směrováno na call centrum banky, kde jsou dotazy řešeny.
Bílá linka – Poradenská linka společnosti zajišťující měření hluku. Při volání z pevné linky dochází k proplácení provize na dané číslo. Linka je směrována pomocí ústředny na mobilní telefony zaměstnanců podle předem dané logiky.
Co potřebuji k provozování barevné linky?
Stačí vám libovolný IP telefon nebo brána (např. některý z naší nabídky s možností získání zdarma za dobití kreditu) a připojení k internetu. Na jednom čísle barevné linky můžete přijímat i desítky souběžných příchozích volání, v tomto případě však budete potřebovat ještě telefonní ústřednu, která vám nabídne všechna myslitelná nastavení včetně tzv. IVR (Hlasový navigační systém), který volajícího spojí s konkrétním oddělením ve vaší firmě, aniž by jste potřebovali spojovatelku. Z naší nabídky je možné vybrat klasickou i virtuální ústřednu, použít však můžete samozřejmě i Vaši stávající IP ústřednu.
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky – formát PDF
Ceny za zřízení a provoz barevných linek?
Aktivace linky z našeho rozsahu | 2000 Kč | (jednorázově) |
Aktivace linky z nepřiděleného rozsahu | 5000 Kč | (jednorázově) |
Přenesení čísla od jiného operátora | zdarma | |
Paušál standardní číslo | 199 Kč | (měsíčně) |
Paušál stříbrné číslo | 299 Kč | (měsíčně) |
Ceny za volání
Zelená linka – 800 | ||
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle: | ||
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce | 0.89 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku | 0.89 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z mobilu | 3.69 Kč | (za minutu) |
Modrá linka – 810,844 | ||
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle: | ||
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce | 0.35 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku | 0.35 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z mobilu | 0.35 Kč | (za minutu) |
Bílá linka – 840,841,842,848 | ||
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle: | ||
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce | 0 Kč | |
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku | 0 Kč | |
Příchozí hovor z mobilu | 0 Kč | |
Tuto provizi vám vyplatíme ze všech příchozích hovorů: | ||
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce: | 0.30 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku: | 0.15 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z mobilu | nevyplácí se |
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 20%.
ZÁKAZNICKÉ
CENTRUM
(840 293 663)