Máte zákazníky v zahraničí a chcete, aby vám volali na standardní národní telefonní číslo konkrétní země za místní poplatky nebo klidně zdarma a neměli nejmenší tušení, že hovory přijímáte v klidu v České republice? Vyberte si u nás z nabídky standardních telefonních čísel z více než šedesáti zemí nebo bezplatných zelených linek 800 z bezmála třiceti zemí na světě! Hovory vám nasměrujeme na telefonní číslo v naší síti nebo v síti libovolného jiného operátora. Přijímat můžete pouze jeden souběžný hovor třeba na svém mobilním telefonu nebo až stovky souběžných hovorů ve vašem call centru. Veškeré formality při komunikaci se zahraničním operátorem zařídíme za vás a telefonní číslo přidělíme a nakonfigurujeme dle vašich požadavků během několika dnů.
Hlavní výhody služby
- široká nabídka více než 60 zahraničních národních čísel a 30 bezplatných zelených linek 800
- u standarních čísel platí volající cenu za místní volání na pevnou linku v konkrétní zemi, vy platíte pouze výhodný měsíční paušal
- možnost přijmu až stovek souběžných příchozích hovorů na jediném kontaktním čísle
- možnost přesměrování příchozích hovorů na libovolné číslo v ČR nebo kdekoliv na světě
- v případě zájmu dodáme celé řešení na klíč, včetně moderní telefonní ústředny
- nenašli jste v naší nabídce číslo z vámi požadované země? Řekněte nám o tom, ihned zahájíme jednání s konkrétním zahraničním operátorem!
- ze zahraničního čísla je možné realizovat i odchozí volání. Hovor tedy bude identifikovaný zahraničním číslem, hovoru se bude jevit jako volání z konkrétní země a příjemce hovoru nebude mít tušení, že mu voláte z ČR.
Chcete na zahraničním čísle obsluhovat zákazníky na více než jednom hlasovém kanálu prostřednictvím více operátorů? Zajistíme pro vás dodávku komplexního řešení, včetně dodávky telefonů, hardwarové nebo virtuální ústředny s pokročilými funkcemi call centra s vyhodnocování statistik veškerých volání, nahráváním hovorů, automatické spojovatelky a mnoha dalšími funkcemi. Kontaktujte nás s konkrétními požadavky, naši specialisté se vám budou věnovat.
V ceně měsíčního paušálu je k dispozici jeden hlasový kanál. To znamená, že na zahraničním telefonním čísle můžete v jednu chvíli přijmout jeden příchozí hovor, případný další volající dostane obsazovací tón. Přejete-li si na jednom kontaktním čísle přijímat více hovorů současně, je možné dokoupit libovolné množství dalších hlasových kanálů. V ceníku jsou ceny dalších hlasových kanálů uvedeny ve sloupci “Další hlasový kanál”.
Technické požadavky
Potřebujete pouze internetovou přípojku standardních parametrů, např. ADSL, kabelový internet, wifi (min. 512/128kbps) atd. Pro větší řešení (např. call centra) je vhodné internetovou přípojku dimenzovat podle počtu hlasových kanálů, při použití vhodných kodeků jsou ale požadavky minimální (výpočet na požádání provedeme).
Přejete-li si hovory přijaté na zahraničních číslech přesměrovat do sítě jiného operátora, není třeba na vaší straně splnit žádné technické požadavky, veškeré formality při realizaci přesměrování do jiné sítě jsou plně v naší režii. Za přesměrovaný hovor pak budete platit jako za volání do jiné sítě dle platného ceníku.
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky – formát PDF
ZÁKAZNICKÉ
CENTRUM
(840 293 663)